Manchester United ogłosił sfinalizowanie wieloletniej umowy z firmą Tezos, która to stworzyła jeden z najbardziej zaawansowanych i zrównoważonych blockchainów na świecie. Firma Tezos zostanie również nowym głównym sponsorem na trykotach treningowych sekcji męskiej oraz żeńskiej.
Koszulki z logiem firmy Tezos zostaną założone przez zawodników pierwszej drużyny po raz pierwszy przed nadchodzącym meczem z Southampton. Manchester United chce przedstawić fanom nowego partnera oraz wprowadzić w świat technologii Web3 zapoczątkowanej przez blockchain firmy Tezos.
Tezos jest jednym z pionierów światowej rewolucji związanej z technologią blockchain, która umożliwia szybkie, bezpieczne oraz przede wszystkim efektywne interakcje w sieci bez udziału pośredników. Unikalny blockchain został zaprojektowany jako energooszczędna konstrukcja, która umożliwia działanie w bardziej przyjazny dla środowiska sposób w porównaniu do produktów innych firm. Tezos różni się również od konkurencji stałym rozwojem dzięki regularnym aktualizacjom, które są projektowane oraz konsultowane z globalną społecznością użytkowników, oraz programistów.
Upgradeable, energy-efficient and community governed. @Tezos is the #blockchain for everyone.
Welcome to the United family ??#MUFC | #Tezos
— Manchester United (@ManUtd) February 10, 2022
Victoria Timpson, dyrektor generalny Manchesteru United ds. sojuszy i partnerstw biznesowych: – Jest to niezwykle ekscytująca dla Manchesteru United współpraca, ponieważ umożliwia nam pracę z jednym z najbardziej zaawansowanych, niezawodnych i zrównoważonych blockchainów, który obiecuje prawdziwą rewolucję umożliwiającą wszystkim, w tym klubowi oraz kibicom interakcje w sieci.
– Jesteśmy szczególnie zadowoleni, że możemy współpracować z jednym z najbardziej przyjaznych dla środowiska blockchainów. Wykorzystuje on technologię, która jest energooszczędna, czyli umożliwia ograniczenie emisji dwutlenku węgla oraz obniża koszty, co jest zgodne z działaniami klubu na rzecz ochrony oraz zrównoważenia środowiska.
– Współprace są podstawą naszej siły jako klubu, gdyż wspierają nasze dążenia do sukcesów na boiskach. Z radością witamy Tezos jako lidera branży, który dołączył do rodziny naszych partnerów biznesowych.
? New training drip for #mufc, featuring the club's latest training kit sponsor, Tezos.
? Thoughts? pic.twitter.com/kVzp2TzCKa
— UtdDistrict (@UtdDistrict) February 10, 2022
Edward Adlar, firma Tezos: – Manchester United przez całą swoją historię nieustannie ewoluował dzięki wsparciu ogromnej i zróżnicowanej globalnej społeczności fanów oraz partnerów. Tezos zamierza umożliwić Manchesterowi United wykorzystanie technologii blockchain oraz Web3 do przeniesienia interakcji z fanami, graczami, drużynami oraz partnerami na inny poziom.
– Decyzja największego piłkarskiego klubu na świecie, aby wybrać Tezos jako ulubiony i preferowany blockchain, potwierdza, że jest to przemyślany projekt z silnymi zabezpieczeniami, niskimi opłatami i przede wszystkim innowacjami, które kierowane są głosem naszej społeczności. Są one podstawowymi czynnikami napędzającymi kolejną falę rewolucji cyfrowej.
Oprócz pojawienia się loga firmy Tezos na trykotach treningowych, umowa obejmuje również nowe doświadczenia dla fanów zbudowane za pomocą blockchainu Tazos. Dodatkowo firma będzie wspierać Manchester United Fundation darowiznami w ich kryptowalucie, które zostaną przekazane na edukacje oraz inspirowanie młodych ludzi z lokalnej społeczności.
— UtdDistrict (@UtdDistrict) February 10, 2022
Dyskusja