Fani Manchesteru United w nowej kampanii online zachęcają innych kibiców “Czerwonych Diabłów” do zakupienia akcji klubu. Twarzą całej kampanii stał się Eric Cantona, który pochwalił się, że ponownie podpisał kontrakt z Manchesterem United.
MUST (The Manchester Supporters Trust) oficjalnie rozpoczęło nową kampanię, która ma zachęcić fanów do zakupu akcji klubu. Celem ruchu jest pozyskanie wielu nowych inwestorów wspierających. Akcja jest wynikiem dotrzymania słowa przez Joela Glazera, który złożył obietnicę fanom podczas ostatniego forum.
Kampania “Sing for United” pozwala kibicom na specjalnej stronie zarejestrować swój udział, co przekłada się na zostanie udziałowcem wspierającym klubu. Pomysł ten jest realizowany w ramach nowego programu współwłasności klubu, który został obiecany w odpowiedzi na żądania MUST oraz innych kibiców.
MUST rozpoczął promowanie całej akcji kampanią online. Fanów w promocji wspomógł Eric Cantona, który użyczył swojego wizerunku i wymyślił hasło reklamowe.
– Tak, przyjaciele. Ponownie podpisałem kontrakt z Manchesterem United.
MUST liczy, że dzięki kampanii online uda się dotrzeć do wielu fanów Manchesteru United, którzy znajdują się na całym świecie. Drugim celem kampanii jest dopilnowanie obietnicy Glazerów, którzy zapowiedzieli stworzenie największego systemu własności kibiców w światowym sporcie.
Dyskusja